İş gezileri optimize etmek için, seyahat organizasyonunu daha hızlı, daha ucuz ve daha basit bir hale getiren pratik, adım adım bir plan gereklidir.
Size 6 ana adım öneriyoruz:
Yönetim Denetimi
1.
Organizasyon sürecine gereken zamanı ve hizmet tedarikçilerinin bu sürece katılma payını değerlendirerek iş gezileri için sorumlu personeli/departmanları belirleyin.
Harcama Analizi
2.
Toplam iş gezi sayısı ile maliyetini belirleyin, rezervasyonların tarihlerini/saatlerini netleştirin ve masrafları azaltmak için sadakat programların kullanım avantajlarından faydalanın.
Planlama Değerlendirmesi
Yolculuk sayısı ve maliyetinin gelecekteki büyümenizle uyumlu olup olmadığına bakın ve mevcut planlamanın maliyet etkinliğini değerlendirin.
3.
Tedarikçiler, oteller ve havayollarının değişen tekliflerinden haberdar olmak için düzenli olarak iş seyahati pazarını takip edin.
Pazar Analizi
4.
Süreç Ayarı
Uygun bir yönetim modeli uygulayın, işbirliği şartlarını güncelleyin ve zaman kazanmak için süreçleri otomatikleştirin.
5.
Uyguladığınız organizasyon değişikliklerinin etkinliğini düzenli olarak kontrol edin ve planlamanızın adımlarını altı ayda bir tekrar gözden geçirin.
Optimizasyon Değerlendirmesi
6.
Diğer yazılar
İş gezinizin planlamasını bir üst seviyeye taşıyın